Заголовок сторінки

Якщо у Вас раптом зникла електроенергія, причин може бути декілька.

Що робити й куди звертатися?

Перш за все, Вам необхідно звернутися до кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» за багатоканальними номерами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48 та дізнатися про причину.

Ваші подальші дії залежатимуть від того, чому зникла електрична енергія:

1. Аварійне відключення (несправність електрообладнання або його пошкодження через негоду, порив ліній електропередачі тощо).
- У даному випадку Вам необхідно чекати, поки фахівці усунуть неполадки в енергосистемі. Ні в якому разі не намагатися самостійно полагодити електричне обладнання. Це – небезпечно для життя!
- Якщо ви маєте інформацію про виникнення аварійної ситуації, негайно повідомте до кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго».

2. Заборгованість за спожиту електроенергію.
- У даному випадку Вам необхідно дізнатися у кол-центрі ПАТ «Черкасиобленерго», за яку саме заборгованість припинено електропостачання: заборгованість перед ПАТ «Черкасиобленерго» або електропостачальником. Якщо перед ПАТ «Черкасиобленерго», то звертатися необхідно до Вашого РЕМ. Якщо перед електропостачальником – до його центру обслуговування споживачів.

3. Перевищення договірної потужності (одночасне ввімкнення кількох електроприладів, що спричинило навантаження на мережу).
- У даному випадку Вам необхідно вимкнути зайві електроприлади та зателефонувати до кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго», пояснивши фахівцю про ситуацію, що виникла.

4. Несправність внутрішньобудинкових мереж.
- У такому випадку Вам необхідно звернутися до обслуговуючої організації (ОСББ, балансоутримувача, управляючої компанії тощо), яка відповідає за технічний стан мереж всередині будинку.

5. Порушення споживачем вимог Правил роздрібного ринку електроенергії (втручання в роботу електрообладнання, недопуск працівників енергокомпанії до перевірки лічильника, самовільне підключення електроустановки до мережі тощо). Детальніше з Правилами можна ознайомитися за посиланням.
- У даному випадку Вам необхідно звернутися до Вашого РЕМ.

Попереджаємо!
В разі відключення електроенергії через порушення споживачем Правил роздрібного ринку електроенергії, повторне підключення відбувається за кошти споживача.

Орієнтовна вартість може становити:
- у разі відключення на лічильнику (квартира) – від 350 грн;
- у разі відключення на опорі (приватний будинок) – від 1500 грн до 4000 грн. (Вартість може коливатися у залежності від складності робіт, витрат ресурсів і робочого часу персоналу).

У РЕМ треба написати заяву на повторне підключення та оплатити виставлений рахунок за послуги припинення/відновлення розподілу електроенергії. Повторне підключення відбувається протягом 3-х робочих днів у містах та 5-ти робочих днів у сільській місцевості.

ПАТ «Черкасиобленерго» просить споживачів дотримуватися чинного законодавства та Правил роздрібного ринку електричної енергії.

Дякуємо за співпрацю та своєчасну сплату за послуги з розподілу електричної енергії.

Закрыть