Заголовок сторінки

Особливостям дистанційного користування білінговою системою навчали днями на базі Смілянського РЕМ інспекторів та контролерів Шполянського, Лисянського, Звенигородського, Чигиринського, Кам’янського, Смілянського та Смілянського міського районів електричних мереж. Захід провели фахівці ІТ служби Товариства та комерційної дирекції ПАТ "Черкасиобленерго".
Нині усі інспектори та контролери в районах електричних мереж області забезпечені планшетами та мають мобільний on-line доступ до інформаційної бази Товариства. Це значно спрощує їх роботу, а також дозволяє надавати вичерпні відповіді на запитання споживачів, перевіряти дані, вносити покази лічильника, звіряти пломби та повідомляти інформацію стосовно розрахунків, нарахувань та оплати, платежів, пільг та субсидій і не тільки. Успішно запроваджена інформаційна технологія дає можливість без проблем вводити дані та отримувати завдання щодо індивідуального робочого плану працівника, що позбавляє його від зайвих візитів до району електромереж.Таким чином, зафіксовані під час контрольного огляду покази лічильників передаються дистанційно, а контролери та інспектори мають можливість швидко та якісно консультувати населення.Під час навчань піднімалися питання щодо поліпшення роботи з мобільними пристроями та покращення функціональних можливостей програмного забезпечення. Всі охочі працівники РЕМ мали змогу висловити свої побажання та пропозиції.

Зазначимо, що над вдосконаленням наявної технології постійно працюють фахівці з інформаційних технологій ПАТ «Черкасиобленерго», аби зробити програму максимально ефективною та оперативною.Нагадуємо, що контролери нашого Товариства можуть проконсультувати споживачів із питань ефективного використання електроенергії, вибору типу лічильника за обліком, наприклад, двозонні чи тризонні, в чому їх різниця та перевага, яка процедура заміни приладу та як перевести домогосподарство на електроопалення. Також ваш контролер допоможе Вам обрати оптимальний спосіб самостійної передачі показів електролічильника, супроводить реєстрацію в особистому кабінеті на сайті Товариства або підключення до паблік чату ПАТ «Черкасиобленерго» у мобільному додатку Viber.
Нагадуємо, що в ПАТ «Черкасиобленерго» працює цілодобова служба підтримки. Фахівці кол-центру 24/7 дадуть вичерпні відповіді з питань роботи нашого Товариства.

Ви можете зателефонувати за багатоканальними номерами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48 й отримати необхідну інформацію у режимі прямого зв'язку з оператором чи за допомогою інтерактивного голосового меню.

Закрыть